Berita Semasa

Pakai serban besar, berlagak jadi Ulama

Oleh Ahmad Muslim Badawi Badawi

Ust Budak-budak
Baru tengok video hat depa kata Ustad budak.. saya masa sokong PAS lagi.. tak berkenan dgn budak ni, ia ni menyusahkan PAS bila UMNO guna video dia, yg ia dok anggap TG Nik aziz tu sebagai Nabi punya nak tipu org kampung, lagi teruk buat kerja Takfir orang..lepas tu dok melabun kisah perihal Asma wal sifat, pasal makrifat hingga kait dgn Politik.. 

Pakcik2 kat kampung boleh lah ia bohong.. dok main takrif huruf, sampaikan berapa abjad yg ada pada PAS dikaitkan dgn sifat2 abjad zat yg ada pada Yang Mahakuasa dan Muhammad, last2 kantoi menipu dgn UMNO.. 

Kelompok Takfiri mcm ni lah bergotong-royong musuh aku.. tak kira depa sapa, PAS ker..UMNO ker.. apa lagi PH..

 dok besar hati baca 18 Kitab di Yaman, toksah dok bohong lah.. Belajar STAM kurang2 10 madah.. saya masa STAM dah belajaq lebih 12 kitab, tak payah pergi Yaman.. berapa Kitab dah belajaq tu membohong jer.., sembang dgn pakcik2 kat dalam masjid boleh lah bohong.. Bukan semua lah.. 

Jenis budak Belajaq Yaman jenis tak lulus STAM..ramai hat pi Yaman ni budak2 pondok.. pergi sana Dok Selfie kat padang pasir .. lepas tu dok Selfie dgn Tok Shekih depa sana.. bukan belajaq pun jgn kata mencar ilmu 18 kitab sehari..Balik jika tak jual ubat, tak berubat org.. depa jual madu.. ni sama jenis balik mesir Jual minyak Dhab ngan kayu Kokka...

Belajaq Yaman ni sapa pun boleh.. tak lulus SPM boleh duduk Yaman, dari umur 13 tahun nak pi sana pun boleh.. dari mencar ilmu Yaman baik pi Belajar Syria.. 

Jenis hat belajaq Yaman ni balik bukan ada sijil pun.. Jenis balik dok Selempang Rida atas bahu..pakai serban besar, berlagak jadi Ulama', tiba2 tukar gaya pakaian jadi geng Habib dok menipu orang.. Ilmu bukan ada sangat, budak2 ni jika ajak Debat memang akan lari.. 

Sembang sorang2, kenduri, Qasidah makan kambing dalam talam memang bagi kat depa.. jika tak percaya pegi ajak budak ni Debat..

 Aku pun ramai sahabat Tok Guru Pondok.. saya tau lah level depa, sembang adegan mandi mandi wajib ngan darah haid boleh la.. jadi lebih baik membisu kan diri dari dok sibuk Politik, dok Kapir dan Neraka org.. nanti nampak sgt jahilnya.. :)





Baca Juga:
AMANAH Gopeng/ Batu Gajah bantu Membina Semula Keluarga Yang Terpinggir
Apakah tujuan Najib dan Rosmah lawat Anwar?
Inilah akhlak sebenar lebai-lebai walaun
Kenyataan menghina proses mahkamah oleh AJK PAS PUSAT

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Pakai serban besar, berlagak jadi Ulama"

Post a Comment