Berita Semasa

Dubuk pakai jubah dan serban pun ambil dengan niat baik....


  Mana mungkin Najib nak bagi tahu wang itu dari sumber 1MBD atau SRC! Tapi yang pentingnya Subramaniam tidak menafikan terima dana dari Najib menerusi skim 'SEMUA TERIMA WANG DARI BN, ITULAH POLITIK’

   Dan legalisasi Subramaniam terima dana dari Najib setelah Sarawak Report membocorkan perkara tersebut.

   Setidak-tidaknya MIC tidaklah macam MCA. Sarawak Report turut mendakwa MCA Selangor mendapatkan RM10 juta daripada PM Najib tetapi parti itu menafikannya. Bagaimanapun, angota parlimen DAP, Lee Kee Hiong mendakwa bekas Presiden MCA Tan Sri Dr Chua Soi Lek dua tahun lalu mengakuinya.

 Seperti dubuk-dubuk lain, termasuk yang pakai jubah dan serban tentulah Subramaniam ambil dengan niat baik.Bha! ha! ha! ha!

Malaysiakini melaporkan :

MIC menafikan dakwaan parti itu mendapatkan pembiayaan terus dari akaun peribadi Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak selain tuntutan wang daripada dana awam yang disalah gunakan.

 "Kami tidak tahu mengenainya," kata Presiden MIC, Datuk Seri Dr S Subramaniam saat ditanya sama ada ia yakni perkara biasa bagi MIC untuk mendapatkan dana daripada akaun perdana menteri.

 "Sejauh yang kita ketahui, wang itu datang dari BN," kata Subramaniam sambil menambah ini yakni sesuatu yang normal.

 Beliau berkata demikian semasa sidang akhbar di Cheras, Selangor hari ini.

 Sarawak Report sebelum ini mendakwa, MIC mendapatkan kira-kira RM19 juta antara tahun 2012 dan 2014 daripada akaun peribadi Najib.

 Bendahari Agung MIC, Datuk Seri S Vell Paari juga berkata, tidak ada apa salahnya untuk mendapatkan wang dari perdana menteri.

 Ditanya sama ada wujudnya kebimbangan sama ada dana tersebut datang dari sumber 1MDB atau SRC International, terperinci Subramaniam, dakwaan itu belum dibuktikan.

 "Sehingga terbukti, pada setiap kali pilihan raya, yakni biasa bagi parti-parti komponen BN untuk mendapatkan pembiayaan.

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Dubuk pakai jubah dan serban pun ambil dengan niat baik...."

Post a Comment