Berita Semasa

Anak Hj Hadi kena belasah kaw-kaw!


Takkan teruk sgt standard Ketua Pemuda parti suci!

1. Saya betul betul "struggle" nak habiskan membaca ulasan Ketua Pemuda Parti suci di M'kini yg diberi tajuk " Undi Harapan bermakna mengundi DAP".

2 Jika satu perkataan shj utk saya simpulkan lepas habis baca ulasan dia : "teruk". Jika 2 perkataan " takda kualiti".

3. Saya betul2 kesian kat dia. Dia nampak baik dan "innocent" tapi sgt " raw". Dia, bagi saya mcm " a raw recruit".

4. Maaf lah akhi saya nak komen sikit ulasan anda.

a. Baguslah ada "confidence" parti suci katanya nak menang 40 kerusi Parlimen dan tawan 4 negeri dlm PRU 14 nanti. Tapi biarlah ada asas saat membuat telahan...boleh shj kita contohnya kata " saya yakin pasukan bolasepak Rusila, Marang akan tewaskan Real Madrid jikalau ada perlawanan bola persahabatan..ok lah tapi apa asasnya?

b. Marah betul anda nampaknya pada DAP lalu dikatakan lah undi Pakatan sama dgn undi DAP, pergerakkan DAP dibayangi agenda evangelis Kristian dan byk lagi lah.

Sedarkah anda dulu masa parti suci anda bersama Pakatan Rakyat ( PR ), DAP yg sama juga tu lah yg tolong anda yakinkan pengundi bukan melayu/Islam utk sokong calon parti anda sampai calon parti anda ramai yg menang di Selangor, bisa jadi exco dan di Perak bisa jadi MB meskipun logiknya DAP yg layak jadi MB di negeri tu.

Dap dibayangi Kristian? Kesian kat kwn saya spt Yb Kulasegaran, Yb Sivakumar, Yb Govind, Yb Batu Kawan, Yb Ram Karpal , Yb Zairil, Yb Raub yg sudah tentu bukan Kristian.

c. Yang lebih lucu mamat ni mcm menyimpulkan segala problem yg dihadapi akan dpt diselesaikan bila kembali kpd pemeritnahan Islam yg ada perhitungan dosa dan pahala. Ha ha..tuduh DAP dengan pelbagai tuduhan , jikalau x betul mcm mana sdr...dosa tak? Mungkin tak kot alasannya depa kristian?




Baca Juga :
Tolonglah.... Jangan Ketawakan Dia
Subky Latif masih nak tunggu kucing bertanduk??
BERSATU mahu hadkan kuasa PM untuk melantik
Zamri Hashim perlu bertanggungjawab keatas khutbah itu

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Anak Hj Hadi kena belasah kaw-kaw!"

Post a Comment